G'day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Björn - WaarBenJij.nu G'day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Björn - WaarBenJij.nu

G'day

Door: Bjorn

Blijf op de hoogte en volg Björn

26 Juli 2004 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Na een wederom vermoeiende vlucht ben ik dan eindelijk aangekomen in Australie. Zat naast een duitse kerel in het vliegtuig en ben even met de stad ingelopen. Jullie zullen het niet geloven maar het regende....Er is niets triester dan de halve wereld rondvliegen en dan in weer terechtkomen dat slechter is dan waar je vandaan komt. Maar ja niks aan te doen. Na een halve dag door Sydney gelopen te hebben (in de regen :-( ), ben ik naar het hotel gegaan waar ik nog een paar uurtjes geslapen heb voordat Matthijs, Famke en Danny aankwamen. 's Avonds nog even wat gaan drinken in een cafe maar uiteraard waren we erg moe van de reis dus meer dan 2 biertjes zijn het niet geworden. Eerste dag de standaard dingen gedaan...Opera house, sydney harbour bridge (ik zal binnenkort de foto's ff uploaden) en vervolgens de boot naar Manly beach genomen. Daar een tijdje ge-chilled ;-) (wat gelukkig beter weer dan de dag ervoor) en toen weer terug. Vervolgens even in de Rocks (oudste wijk van Sydney ) even een lekker duits biertje gedronken (Lowebrau). Gelukkig is het pils hier vrijwel net zo duur als in de randstad dus daar hoeven we niet op te bezuiningen. 's Avonds wilde we even genieten van de echte australische cuisine dus zijn we maar even bij de Mac gaan eten... 's Avonds zijn we naar de wallen van Sydney geweest King's Cross en in een foute lokale disco beland met meisje tussen de 16 en 19... maw we hebben het daar niet laat gemaakt.
Hoogtepunt van vandaag was de jetboat door de baaien van Sydney. Dit was een speedboat met 700 pk die met ongeveer 80km p/u over het water knalde. Toen de bestuurder met de boot door een groep zeemeeuwen ging racen toen was de pret voor ons natuurlijk compleet!

TOP:
Jetboat
Weinig nederlanders
Volleyballen op Manly beach
Hotel in het centrum

FLOP:
Regen
Uploaden van foto's gaat hier niet
Mac Donald's is hier net zo vet

Ik laat jullie ff weten wanneer de foto's erop staan.

Groeten,

Bjorn

  • 26 Juli 2004 - 12:52

    Ryan Rammstein:

    Hey Bjornabie! Bring me back a tall Redhead (and I mean Female) and some beer! And a Croc, to put in the Canon lake ;D

  • 28 Juli 2004 - 08:47

    Jeffie:

    Hi Bjorn
    Leuke website! Ik vind de naam ook heel leuk! Il denk niet dat je blij zult zijn te horen dat het erg droog is geweest in Sydney, de locals zullen wel heel blij geweest zijn met de regen! Hier regent het op het moment ook, maar in Auckland kan het heel snel veranderen. Veel plezier in Sydney!

  • 29 Juli 2004 - 19:24

    Sas:

    Volgens mij amuseer je je er wel! Mijn vakantie zit er al weer op; mag zaterdagochtend om 07.00 uur weer aantreden!(niet eerlijk)Kun je me niet even kidnappen voor een weekje? Geniet er maar van, doeiiiiiiiiiii sas.

  • 31 Juli 2004 - 10:14

    Pim:

    hey Voske, Ik ben weer in terug in Nederland na een maand in the states. Interessant detail: 10 min. voordat het vliegtuig landde te Brussel, roept de piloot opeens om: on the right side of the palin there's a large explosion, we don't know what it is !!! Iedereen in paniek natuurlijk, ik zag mijn hele leven al voorbijflitsen (saaie film. Wat bleek nu: ik kijk uit het raampje en zie een atoombom achtige mushroom cloud. Bleek later dat net op het moment dat wij over een fabriek vlogen, de hele fabriek ontploft is. Ik kan nauwelijks beschrijven hoe die er vanyuit de lucht uitzag, maar indrukwekkend was het zeker.
    Dit terzijde, ik heb een leuke tijd gehad, ik vertel je alle details wel als je weer terug bent. Groeten aan iedereen daar, feliciteer Rudolf nog maar eens van me en geniet ervan !!! En schrijf verdomme eens een nieuw stukje, ik wil weten hoe het huwelijk was !!!

    Mazzel.

    Pim.

  • 31 Juli 2004 - 12:30

    Josje:

    He B!

    Weet je trouwens dat je op die eerste foto onwijs op Yorick lijkt? Eng gewoon!!!
    Geloof dat je je nog steeds prima amuseert Down Under?!
    Amstelveen is nog even bruisend als eerst, zucht....
    Oh ja, train je klimdpieren maar alvast want ik wil wel weer!
    Liefs,
    Josje

  • 01 Augustus 2004 - 19:07

    Kirsten:

    hey Bjorn, hier een berichtje uit France!Nog steeds naar je zin daar, vast wel. Ik verwacht wel een mooie trouwfoto op de site want ik geloof niet dat de fotograaf van Rudolf erg betrouwbaar is. Tot snel, xx Kirsten

  • 02 Augustus 2004 - 08:34

    Legus Lappus Maximus:

    He Vuske,

    Ben je daar nog 'downunder' geweest?

    The one and only...

  • 05 Augustus 2004 - 07:27

    Die Lange:

    Bjorn,

    om even bij te blijven met het nieuws in NL. (Limburg in het bijzonder)

    ------------
    Dode bij schietpartij Heerlen

    Uitgegeven: 5 augustus 2004 07:20

    HEERLEN - Door een schietpartij in Heerlen is donderdagmorgen een man overleden. Dat heeft een woordvoerder van de politie bevestigd.
    ------

    Je ziet het gaat gewoon door.

    Wordt tijd dat je zo'n kapmes / real knife mee terug neemt ...

    TP

  • 19 Augustus 2004 - 10:53

    Kallûh:

    Voske die vogel lijkt wel heel erg op je!!!!

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie

..

Recente Reisverslagen:

03 September 2004

Terug

25 Augustus 2004

A dingo took my baby

19 Augustus 2004

Whitsunday Islands

12 Augustus 2004

Going down downunder

06 Augustus 2004

Barbies and brewskies
Björn
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 21607

Voorgaande reizen:

06 December 2015 - 31 Januari 2016

Zuid Oost Azie

01 Augustus 2004 - 30 September 2004

Australie

Landen bezocht: