Konichiwa (?) - Reisverslag uit Tokio, Japan van Björn - WaarBenJij.nu Konichiwa (?) - Reisverslag uit Tokio, Japan van Björn - WaarBenJij.nu

Konichiwa (?)

Door: Bjorn

Blijf op de hoogte en volg Björn

23 Juli 2004 | Japan, Tokio

Hallo allemaal,
Op dit moment zit in op Narita Airport in Japan. Er is hier weinig te doen behalve de normale taxfree winkels. Gelukkig zag ik een gratis internet cafe en heb ik dus wat te doen. Ik ben trouwens op een japans toetsenbord aan het typen dus ik kan helaas niet de juiste accenten gebruiken.
De vlucht naar Japan was eigenlijk prima, behalve dat er wat mis was met mijn visum voor Australie waardoor ik niet meteen kon inchecken. Het bleek uiteindelijk dat mijn achternaam fout op het visum stond.....op hoeveel manieren kun je VOS schrijven!?!? Nou ja uiteindelijk toch ingechecked. Jorick (mijn broertje) is meegelopen achter de paspoort controle omdat hij een pasje heeft van Schiphol. Pim, ik kwam trouwens nog een bekende tegen. De jongen die in het hotel in Lisse achter de bar werkte, stond bij de paspoort controle in de andere rij...dat is toeval. Helemaal gek werd het toen ik voor mijn vlucht een Japanse collega van Canon tegenkwam (Narui-san voor de mensen van Canon!). Hij vloog voor de laatste keer naar huis in hetzelfde vliegtuig....wederom ongelooflijk toeval! Tijdens de vlucht 3 films gekeken en nauwelijks geslapen helaas....
Nou ik ga nog wat surfen om de tijd een beetje te doden... het is nu 17:45 hier en ik moet om 20:40 boarden dus ik heb nog wel even...
Ik heb een site www.voske.waarbenjij.nu waar je de berichten en fotos kan bekijken.
Groeten, Bjorn

  • 23 Juli 2004 - 14:32

    Desiree:

    Bjorn,

    Heel veel plezier! Geniet ervan!!! groetjes, Desiree

  • 23 Juli 2004 - 15:21

    Ramon:

    Hoi Bjorn , veel plezier en laat maar regelmatig iets van je horen . dan weten we tenminste dat je niet verdwaald bent.tot over vijf weken.

  • 23 Juli 2004 - 19:11

    Sas:

    Hee, avonturier, ik wist niet dat je nu al weg was; ik had je nog een goede reis willen toewensen! Hoop dat je een fantastische tijd meemaakt en dat je weer heelhuids terugkomt! Ben benieuwd wat je allemaal meemaakt,nou de groeten en tot ziens sas.

  • 23 Juli 2004 - 20:55

    Kirsten:

    Hey Bjorn, veel plezier, doe iedereen de groeten!!
    xx Kirsten

  • 24 Juli 2004 - 01:30

    Rudie:

    Voske je blijft lelijk

  • 25 Juli 2004 - 11:47

    Mam:

    Hoi,
    Fijn dat tot nu toe alles redelijk voorspoedig is gegaan.Heb deze site ook aan JW , Jeffie en pieter door gegeven. Kunnen ze je ook volgen.
    Groetjes, veel plezier,en niet met vreemde dames mee gaan!!! dikke kus , mam

  • 25 Juli 2004 - 13:55

    Da Noel:

    He Voske, Zo'n digitaal dagboek is een goed idee, ga ik zeker volgen.
    Groeten en felicitaties voor Rudie.

  • 25 Juli 2004 - 17:13

    Josje:

    He B!

    Hoop dat je nu van het vliegveld af bent.....
    Wel lekker dat gratis internetten, kunnen ze dat in Nederland niet ook invoeren? Ben net terug van een lang weekend Kerkrade. Wist jij dat Pucinni verkocht is Jules Otten? Ik niet dus. Was erg gezellig, had afgesproken met Janine (Kitzen) en er speelde zo'n echt kerkraadse 'hoempapa'band. Moeten we als je terug bent ook nog maar es doen. Is trouwens WMC dit jaar, dus mogelijkheden genoeg lijkt me. He, houd me op de hoogte van je down-under avontuur en pas goed op jezelf!

    Liefs,
    Josje

  • 26 Juli 2004 - 01:58

    Pieter:

    Hallo Bjorn,

    Ik volg je vanuit America. Veel plezier.

    (Oom) Pieter

  • 26 Juli 2004 - 06:04

    Bart-Jan:

    Bjornski, veel plezier in het Australische. Sinds jij weg ben is het trouwens behoorlijk rustig in de berichtgevingen rondom criminaliteit in Kerkrade e.o. Vooralsnog trek ik geen conclusies maar toch.....het is verdacht. Enuuh, ik ben het het inderdaad met je moeder eens, je moet je eerst even voorstellen....

  • 28 Juli 2004 - 17:59

    Mac Rosenboom:

    EY Bjorn,

    Leuke foto's. Ik hoop snel nog meer te zien.

    Groetjes,

    Mac

Verslag uit: Japan, Tokio

Australie

..

Recente Reisverslagen:

03 September 2004

Terug

25 Augustus 2004

A dingo took my baby

19 Augustus 2004

Whitsunday Islands

12 Augustus 2004

Going down downunder

06 Augustus 2004

Barbies and brewskies
Björn
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 21606

Voorgaande reizen:

06 December 2015 - 31 Januari 2016

Zuid Oost Azie

01 Augustus 2004 - 30 September 2004

Australie

Landen bezocht: