Terug - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Björn - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Björn - WaarBenJij.nu

Terug

Door: Bjorn

Blijf op de hoogte en volg Björn

03 September 2004 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

For the english people I met in Australia, I will / have uploaded my pictures of you here. For translation of my messages use http://babelfish.altavista.com/ and use "http://voske.waarbenjij.nu" in the "translate a web page" field.

Ik ben weer terug op eigen bodem. Ik ben zaterdag aangekomen in Amsterdam waar ik onthaald werd door Jorick en mijn moeder en een levensgrote Nemo ballon. We zijn daarna even naar Amstelveen gereden waar ik mijn auto had geparkeerd en toen via Utrecht (post ophalen) naar het zuiden. Daar aangekomen al mijn rotzooi uit de rugzak gegooid. Ik weet iig zeker dat de volgende keer dat ik ga backpacken dat ik de helft van mijn kleren thuis laat. 's Avonds lekker weer een nederlands biertje gedronken met mensen van mijn hockeyteam.....Heerlijk!!!

Ik wil nog even zeggen dat ik het super vond om jullie lieve, grappig, geïntresseerde en soms domme opmerkingen te lezen.

Tot snel....

Björn

• 04 September 2004 - 07:17

Lonneke:

Fijn dat je weer veilig thuis bent! Tot snel,
    Liefs Lonneke

• 07 September 2004 - 19:43

Storm:

best lachwekkend om eens die vertaalmachine aan te zetten van nederlands naar Engels!

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Australie